Van Scheveningen tot Larochette en weer zerück

Dag 0 - De reis en de aankomst.

Michel word half wakker en ligt naar het plafond te staren in de hoop dat hij weer in slaap komt. Niet dus, en hij besluit Sanne wakker te maken met een prachtig aars orkest. Hij laat een hele harde wind en besluit hierna uit bed te stappen. Hij loopt naar het koffie automaat en drukt op de knop om deze in te schakelen. Daarna gaat hij zijn behoeftes doen op het toillet en gaat achter zijn personal computer zitten. Hij checkt zijn mail in de verwachting dat Sanne nog een paar uurtjes slaapt tot de wekker gaat. Niet dus. Ze is metteen wakker geworden door het orkest wat hij ten gehore heeft gebracht.

De spullen zijn al ingepakt en de 10:00 uur nadert erg snel. Wanneer deze eenmaal is aangebroken stappen Sanne en Michel in de auto en vertrekken richting Larochette.

Onderweg hebben zij geen filé gehad en precies om 16:00 uur komen zij aan op de camping. Wel na een paar tussenstops gemaakt te hebben bij verschillende weg restauranten. Heerlijk die taartjes en koffie.

Op de camping staan de vacansoleil tenten al klaar om ons in te checken. Een aardige engels sprekende vrouw helpt ze om in te chekken. Eenmaal alles in orde, worden ze door hun grote vriend evert de fietskoning naar hun tent begeleid. Ze moeten om de laufstrasse heen om bij de slagboom te komen. Evert zelf is via de laufstrasse gefietst en staat al klaar bij de bomen. Deze gaan open met de pas die wij in bruikleen hebben gehad voor onze tent.

Evert wijst ons het plekje aan waar wij de komende twee weken zitten. We zitten op nummer 62 waar veel kinderen om ons heen zitten. We pakken metteen de spullen uit de auto, laden ze in de tent, die inmiddels al kant en klaar, schoon, opgeleverd is.

We zijn blij, Ontzettend blij. Dat de zware reis voorbij is, maar ook dat de camping inclusief douches en wc's erg goed onderhouden word.

Onze vakantie kan beginnen.